top of page
  • מכביס

קובה סורית מטוגנת

זמן הכנה

60

כמות המנות

8

מרכיבים

לבצק 2 כוסות בורגול דק ג'רישה 1/2 כוס סולת חיטה 1/2 כוס קמח 2 כפות שמן זית 1 ביצה 1 כפית מלח 1/2 כפית פפריקה 1/2 כפית כורכום

למילוי 1/2 קילו בקר טחון, עדיף מנתח צוואר או צלעות 1 בצל גדול קצוץ 1 כפית שטוחה מלח 1/2 כוס צנובר קלוי 1/2 כפית בהרט 1/4 כפית קנמון 1/2 כפית פלפל שחור חופן פטרוזיליה קצוצה

הוראות הכנה

מתחילים בהכנת הבצק: משרים את הבורגול חצי שעה עד לריכוך. לאחר שהבורגול מוכן, מסננים וסוחטים, מוסיפים את יתר מרכיבי הבצק ומערבבים. מניחים את הבצק "לנוח" כ-20 דקות.

בינתיים, עוברים להכנת המילוי: מטגנים את הבצל עד שמזהיב. מוסיפים הבשר ומפוררים במזלג, מטגנים שמשנה את צבעו לגוון אפרפר. מוסיפים את יתר המרכיבים ומבשלים 3 דקות נוספות ומורידים מהאש. טועמים ומתקנים תיבול לפי הצורך. מצננים לפני מילוי הבצק.

הכנת הקובות ומילוי: מכינים קערת מים לטבילת הידיים. יש להקפיד שהידיים יהיו לחות לאורך בזמן הטיפול בקובות למניעת התייבשות של הקובה. יוצרים מהבצק כדורים אחידים בקוטר כדור פינג פונג. אוחזים כדור בצק ביד ויוצרים גומה במרכז הכדור. יוצרים שקע ומעבדים לצורת אצבעון גדול באורך של 5-6 ס"מ. ממלאים כל מעטפת בצק במנה מהמלית, סוגרים ויוצרים קצוות מחודדים. מטגנים בשמן עמוק, עד לקבלת גוון מוזהב וסופגים את עודפי השמן בנייר סופג.

3,816 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תודה על הרשמתך!

bottom of page